خانوما کسی تیروئید بچه ش بالا بوده
چیکار کردید

۲ پاسخ

بچه من امروز گفتن ۱۰😭😭😭😭😭 بخدا دارم فرو میپاشم از درون براش.... خودمم سنگ صفرا دارم بستری ام بیمارستان... تازه گفتن سنگ کلیه هم داری... ۲ هفته هست بابامم از دست دادم.. دیگه نمیگشم با این همه غم و بدبختی😭😭😭

کجا بهتون گفتن که تیروئیدش بالاست؟

سوال های مرتبط

مامان حسنا و مهدی🌸✨ مامان حسنا و مهدی🌸✨ ۱۰ ماهگی