۱ پاسخ

سلام پسر من
ک تو مرگز بهداشت گرفتن بالا بود بعد رفتم متخصص براش تکرار کرد آزمایش دادم خوب بود ولی خب تحت نظره هر چند ماه ازمایش رو تکرار میکنه دکتر

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی