خانوما کسی بوده نوزادش تیرویید داشته باشه

۲ پاسخ

تیروئید پسر من لب مرز هستش براشما عددش چنده

توروخدا تجربه هاتون بگین من پرکاری دارم نکنه جنین هم بگیره

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان تیامین💗آرتین💗 مامان تیامین💗آرتین💗 ۳ ماهگی