کسی عدد تیروئید نوزادش بالا بوده؟؟؟

۲ پاسخ

من تیروئیدخوردبه تعطیلی نگرفتن ازبچم بعدبهداشت میگف مرکزکنارمون باز بوده ولی من ندیدم بازباشه چ کاربایدبکنم؟

توی بهداشت دوبار از کف پای دخترم خون گرفتن و ۱۰بود اما آزمایشگاه بیرون عددش ۲ و خورده ای بود

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان مامی بنی و بهار مامان مامی بنی و بهار ۱۲ ماهگی