۵ پاسخ

قرص میخوره هر صبح

آزمایش مجدد گرفتن . بعدم آزمایش خون محظ اطمینان دادم و درست دراومد . اگرم خراب باشه دکتر دارو میده هر چند وقت هم آزمایش تکرار میشه

بچه خواهرزادم اینطوری بود..هرچندماه آزمایش میده

دارو میدن گلم بچه جاری خواهرم همین طور بود نگران نباش

اره عزیزم پسرم ۱۰ روزه بود ک بهداشت گفت تیروئیدش ۲۹ یعنی خیلی بالا بود بردم پیش ی دکتر متخصص توی ی ماه خوب شد خداروشکر تا الانم ک ۲ سالش ۴ ماه ی بار میبرم ازمایش تیروئید

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد