کسی بوده مرحله اول تیرویید بچش بالا باشه

۴ پاسخ

من دوبار دادم بالا بود الان بردم متخصص گفت آزمایش بده دوباره الان جواب وبردیم گفت باز بالاس به بچه قرص داد گفت تا یه ماه دوباره باید آزمایشش تکرار بشه
خیلی نگرانم دعا کنید براش خوب شه😓💔

کلا ازمایشی ک از نوزاد میگیرن اکثرا خیلی چیزاش بالا پایینه و بعد خودش کم کم اوکی میشه

اره دخترعموی من اینجوری بود کلی هم استرس کشید بعد خودش خود ب خود ا‌ومد پایین

برا من پرکاری بود دکتر گفت برا یک ماهگیش تکرار کنم چون زردیش بالا بود تو دستگاه بود گفت خطا میزن

سوال های مرتبط