اين خوشگل برا دخترم خريدم؟



#شيرخشك

تصویر
۱۱ پاسخ

آره منم برا دخترم خریدم ۴۸۰تومن

مباركه 🥰

من نوزادیش براش خریده بودم

مبارک باشه عزیزم

مبارکش باشه عزیزم دختر منم تو نوزادی جفت همین ستو داشت همین الانم نگه داشتم😍😍😍

عزیزم گروه زدیم برای مشهدی ها تو روبیکا
دوست داشتی آیدی بده عضوت کنم

خیلی قشنگ

چقد؟اراک ۵۰۰ این خریدم براش

چقدر قشنگ و خوشرنگه مبارکه😍

عزیزم مبارکش باشه

مبارکش باشه عزیزم اره قشنگه

سوال های مرتبط