۹ پاسخ

بله مبارکه

قشنگه گلم مبارکش باشه
شما ایرانشهری؟

مبارکه من دوس ندارم ولی

مبارکه قشنگه

چ نازه مبارکه عزیزم چند کرفتی

خیلی خوشگله

خیلی قشنگن مبارکش باشە

از کجاخریدی

آره خیلی خوشگله 😍🩷🤗

سوال های مرتبط

مامان ارديبهشت مامان ارديبهشت ۱۶ ماهگی