رو من ک هیچ اثری نداشته تازه لاغر ترم شدم
من که استپ وزنی کردم رو ۴۵
آره چاق کننده اس
من لاغر بودم ۴۰ کیلو بودم چن ساله میخورم چاق شدم ۷۰ کیلو🫡
آره اشتها تم زیاد میشه
ارههه
اره من تحمل نمیکنه بدنم
آره منم میخورم چاق میشم
اره .
من لاغر بودم لاغر تر شدم
اره...
بعضیاچاق میکنه بعضیالاغر
اره ولی خب من دوفامد میخورم کلا قرص هورمونی باعث چاقی و ورممیشه ولی قرصی که من میخورم از بارداری جلوگیری نمیکنه ولی هورمونی ولی چاقمنکرده تو این چند سال
ارههه
برا من که اصلا تاثیر نداشت
ارع ورم میاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.