۴ پاسخ

واییی اره چرا خیلی هم میترسم فقط پایینم لگد میزنه شکمم اومده پایین شدیدم رو واژنم دهانه رحممفشار هست تو هم اینجوری

مال من از اولش همونجا بود بهم شکم بند داد دکتر با شکم بند خیلی بهتره

اره منم همش پایین حسش میکنم

آره واقعا چرا😐

سوال های مرتبط

مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری