شمام حس می‌کنید یک سمت شکمتون بزگتراز اون سمت شکمتونه

۸ پاسخ

ارهههههه سوال منم بود 😂

وایی آره برای من سمت چپم بزرگتر

خخخ فک میکنم شکمم کج شده😂😂😂

عاره واسه من همش خودشو میبره یه سمت سفت میکنه

من ک حس میکنم کلا شکمم کجه

اره احتمال زیاد بچه اون سمت شکمتا

اره گاهی اینجوریه

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی