وای دقیقا خیلی حس بدیه
عزیززززم💙منم خانوادم تهران کرجم دلم با همتونه🥲🥲جنگ ۱۲روزه تهران بودم میدونم چقد وحشتناکه
من اومدم بیرون از تهران ولی همه قلبم تهرانه😔😔
هوا بارونیه فعلا نمیتونن کاری کنن🤦♀️
سمت ما هیچ خبر فقط صدای جنگنده میاد
یه چند ساعتم هست عجیب سکوته🥲 مثل ارامش قبل طوفان🥲
سمت شما شروع شد؟
خدا بهتون کمک کنه
وای منم روزا خوبم شب که میشه از ترس میمیرم و زنده میشم
اره من هر شب فکر اینو میکنم
چته؟...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.