۱۱ پاسخ

وای دقیقا خیلی حس بدیه

عزیززززم💙منم خانوادم تهران کرجم دلم با همتونه🥲🥲جنگ ۱۲روزه تهران بودم میدونم چقد وحشتناکه

من اومدم بیرون از تهران ولی همه قلبم تهرانه😔😔

هوا بارونیه فعلا نمیتونن کاری کنن🤦‍♀️

سمت ما هیچ خبر فقط صدای جنگنده میاد

یه چند ساعتم هست عجیب سکوته🥲 مثل ارامش قبل طوفان🥲

سمت شما شروع شد؟

خدا بهتون کمک کنه

وای منم روزا خوبم شب که میشه از ترس میمیرم و زنده میشم

اره من هر شب فکر اینو میکنم

چته؟...

سوال های مرتبط

مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی