۵ پاسخ

تازه قرارع زمینی هم بیان ؛!!!

مگه قراره دیگه نزنن؟

قراره بدتر شه

نمیدونم ولی خب احتمالش هست جنگه دیگه

انشالله تموم شه واقعا مردممون چ گناهی دارن

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی
مامان شاهان🤎و نینی🧸 مامان شاهان🤎و نینی🧸 ۱ سالگی