بچه من زردیش ۱۳ بردم دکتر میگن خوبه اما نگرانم
دخترم ۱۳بود ۱روز گزاشتم اومد ۱۱گفت خوبه قطره نوشت ولی من یه دکتر دیگه بردم کپسول داد ۳تا دادمبهش خوبش کرد خداشکر پریشب بردم گفت اومده پایین دیگه لازم نیس فقطگفت اب بده ۳روز دیگه بهش
بعد دوروز باید ببری ازمایش بدی خودت دکتر میگه چیکار کنی ب من گفت اومده رو ۱۲ یه قرص داد ۵قطره از قرصو با شیر خشک قاطی میکردم ۴روز دادم خوب شد
بچه من زردیش زیر 10 بود دوروز موند زیر دستگاه خوب شد برداشتیم ولی باز زردیش رفت بالا بردم یه دکتر دیگه هم ون قطره روداد با یه قرص
خود سر اضافه نزار بعد دو روز ببر آزمایش اگع کم نشده باشه خود دکتر میگه چیکار کنی. دستگاهم به هر حال ضرر داره
از من ميشنوي اين دو روز شير خشك بده به بچه
شير مادر زردي رو ميبره بالا
اگه ب بچه شیر میدی گرمی نخور.ریسک نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.