۱۱ پاسخ

دختر منم فرنی سیب خیلی دوست داره ولی هویج و موز زدم نخورد سیب زمینی هم نمیخوره سوپ هم دوست نداره

دقیقا هم سن دختر من🥰 ولی من هنوز کمکی رو شروع نکردم

دستور میدی

سیب عالیه اگه بخورن دوای رفلاکسه

عزیزم
ارغوانم ساعت۷ درست کردم خورد

سلام آبجی دستورشو میدی

دستورشو میدی عزیزم؟

نوش جونش باشه

پوره ی سیبه یا با فرنی میکس کردی

دختر من سیب خیلی دوست نداره

دستورشو‌میدی گلم

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۱۲ ماهگی
مامان امیرعباس وزینب مامان امیرعباس وزینب ۹ ماهگی