چی شد که انقباض پیدا کردین یا کیسه اب پاره شد؟

۵ پاسخ

هیچی 🤣🤣🤣
بچه ی اولم بود و بی تجربه بودم یه روز صبح به مامانم گفتم دیشب از بس رفتم دستشویی خواب نداشتم فکر کنم به خاطر هندونه ای هست که شب خوردم
نمیدونم از کجا فهمید گفت وقت زایمانته (زمان مجردیش توی مرکز بهداشت کار میکرده)دیگه تا برم دکتر شد ساعت ۱۲ رفتم معاینه کردن گفتن ۱ سانتی برو خونه بعد بیا دیگه بعد از معاینه دردام شروع شد ساعت ۶ عصر دوباره رفتم معاینه کردن شده بود ۴ سانت دوباره گفتن برو خونه بازم اومدم دردهام بیشتر و بیشتر شد دیگه ساعت ۲ کیسه آبم پاره شد ساعت ۴ و نیم هم دخترم توی بغلم بود

40 هفته بودم داشتم ورزش میکردم با شدت که ساعت یک شب پاره شد

پله بالا و پایین رفتم
و این که مثل گربه چهار دست و پا خونه رو با نپتون جارو کشیدم

سوال منم هست چ کنیم کیسه آب پاره شه 😀

من الان انقباض دارم ولی زیاد نیست،هرموقع خیلی خسته میشم یا استرس میگیرم

سوال های مرتبط

مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی