نی نی،شماچیه گلم
من سر دخترم بیمارستان ترکوندن
خودش ترکید😅
تو بیمارستان رفتم برا مراقبت
دیگه زایمان کردم😁
زايمان قبليم خواب بودم كه اومدم از جام بلند بشم برم دستشويي. يهو اب زيادي ازم خارج شد كه كيسه ابم پاره شد وقت زايمانم نبود
مال من خواب بودم پاره شد
با انگشت مبارک دکتر ✌️✌️
والا من نشسته بودم خونه خالماینا پاره شد
اطلاعی ندارم😂😂فهمیدی بگو به درد منم میخوره
واسه من توی بیمارستان معاینه کرد پاره شد
من ۳۸ هفته بودم رفتم حموم یهو پاره شد خود به خود
نترکید تو بیمارستان ترکوندن
یکی میگف پتو رو انداخته تو وان لگد کرده پاره شده 🥲😂
سوال منم هست🤣 بزنم بترکونمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.