سلام خانوما واکسن بچمو زدم این تب داره؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

۳۷.۵ شروع تب حواست به دمای بدنش باشه

۳۷/۵ تبه
حواست باشه چک کن مرتب
یه دستمال با اب ولرم مرطوب کن بزار پیشونیش سرد نباشه هاا ولرم

هرساعت چکش کن نزدیک تبه

تب حساب نمیشه ولی مراقب باش بیشتر نشه
لباساشو کم کن
خونه زیاد گرم نباشه
استانینوفن سر وقت بده بهش
اگ برای پاهاش بیقراری میکنه موقع تکون دادن پاهاشو با یه پارچه نازک که هوا رد شه گرمش نشه قنداق کن
و اینکه من این درجه رو دیدم برا پسرم دستو پاهاشو اب ولرم میزدم یه دستمال نخی هم خیلی کم خیس کردم در حد نم دار گذاشتم پیشونیش
بهتر شد
سختیش ۲۴ ساعت اوله
ولی مرتب چک کن تبشو مخصوصا قبل دادن استامینوفن

ن ولی پاراکید مرتب بهش بده و حتما دو برابر وزن بهش بده

نه .

خوبه نه تب نداره نرماله

اره سی هفت و نیم تبه

یکمی تب داره ک نرماله همه بچه ها تب میکنن حواست باشه از۳۸بالا نره
دست صورت وکف پاشو بشور
تبش رفت بالا پوشاکشو باز بزار تا بهش هوا بخوره تقریبا نیم ساعت
رو واکسنش استامینوفن بزن
من همه این کارا رو کردم خداروشکر بچم زیاد تب نکرد

نه عزیزم
۳۸ تبه
ولی قطره استامینوفن رو‌ بهش بده
امشبم تا صبح مراقبش باش تب نکنه

نه ۳۸به بالا تبه ولی حواست باشه بالانره

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی