۶ پاسخ

والا مادرشوهر من ک میگه از ۷ماهگی بچه های من هم دشوییشون میگفتن هم راه میرفتن هم حرف میزدن🤣🤣🤣🤣

من از سه ماهگی شروع کردم

من پسرم ۱و نیم سالگی جیش رو میگف
۲سالگی مستقل گفت دسشویی دارم ،،خیلی کار کردم روش ها به این آسونی نیس ولی اونکه میگن زود بگیری شب ادراری داره فلان من ندیدم از ۲ سالگی به بعد حتی یه بار نشده جیش کنه جاش حتی نصف شبم باشه بیدار میشد

۲سالونیم تا ۳ سالگی

۳سالگی

دکتر گفت تا سه سالگی راه داره،ولی زودتر یک سال و نیم انجام ندی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته نوزدهم بارداری