والا مادرشوهر من ک میگه از ۷ماهگی بچه های من هم دشوییشون میگفتن هم راه میرفتن هم حرف میزدن🤣🤣🤣🤣
من از سه ماهگی شروع کردم
من پسرم ۱و نیم سالگی جیش رو میگف
۲سالگی مستقل گفت دسشویی دارم ،،خیلی کار کردم روش ها به این آسونی نیس ولی اونکه میگن زود بگیری شب ادراری داره فلان من ندیدم از ۲ سالگی به بعد حتی یه بار نشده جیش کنه جاش حتی نصف شبم باشه بیدار میشد
۲سالونیم تا ۳ سالگی
۳سالگی
دکتر گفت تا سه سالگی راه داره،ولی زودتر یک سال و نیم انجام ندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.