مامانا کی باید بچه رو از پوشک گرفت

۵ پاسخ

۲/۵ تا ۳سالگی

هر وقت به بلوغ جیش برسن یعنی بتونن نگه دارن و متوجه بشن
مخصوصا توی پسرا نباید اصلا عجله کرد چون باعث شب ادراری های آینده میشه اگه بهشون فشار بیاد

خاهر من یک سال شرو کرد هردو بچه شو. موفقم بوده🤣🤣

بستگی به بچه داره هر وقت آمادگیشو داشت
معمولا ۲ سال ، ۲ سال و نیم

هروقت بتونه کامل حرف بزنه

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی