ببین از جیش گرفتن خیلی مهمه خیلی کلیپ های اموزشی و ... ببین
تاثیرش اینقدر مهمه که یه دکتره میگفت مثلا استرس توی ۲۰ سالگیش ناشی از پوشک گرفتن بد بچه هست..
ولی یه چیز یگم بین از شیر گرفتن و از جیش گرفتن حداقل ۴ یا ۶ ماه بگذره که بچه بتونه ازون مرحله استرس زا و سخت از شیر گرفتن در بیاد و یادش بره
هر وقت تونست خوب حرف بزنه درک کنه بگه دسشویی داره
۲و نیم و تابستون
این نظر منه😁
دوسال
بستگی به بچه داره هر مدقع متوجه این بشن ک دستشویشون رو بگن اکثرا همون دوسال
بعد از ۲.۵ سالگی هر وقت آمادگی اش رو داشت
بعد از دوسالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.