مامانا بچه رو چند ماه باید از جیش گرفت

۶ پاسخ

ببین از جیش گرفتن خیلی مهمه خیلی کلیپ های اموزشی و ... ببین
تاثیرش اینقدر مهمه که یه دکتره میگفت مثلا استرس توی ۲۰ سالگیش ناشی از پوشک گرفتن بد بچه هست..
ولی یه چیز یگم بین از شیر گرفتن و از جیش گرفتن حداقل ۴ یا ۶ ماه بگذره که بچه بتونه ازون مرحله استرس زا و سخت از شیر گرفتن در بیاد و یادش بره

هر وقت تونست خوب حرف بزنه درک کنه بگه دسشویی داره

۲و نیم و تابستون
این نظر منه😁

دوسال
بستگی به بچه داره هر مدقع متوجه این بشن ک دستشویشون رو بگن اکثرا همون دوسال

بعد از ۲.۵ سالگی هر وقت آمادگی اش رو داشت

بعد از دوسالگی

سوال های مرتبط