هروقت درکشو داشته باشه بعضی بچه ها درکشون پایین
ان شالله سالم و سلامت باشن
من پسرمو 20ماهگیگرفتم
دوسالگی به بعد
یه رب یه رب ببرش پس شویی عادت میکنه
من دخترم رو از یک سال و هفت ماهگی شروع کردم دو سالگی دیگه کامل از پوشک گرفته شده بود خیلی راحت شدم هم خودم هم دخترم
هنوز ک زوده
عزیزم توام مثل من قصد داری زود بگیری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.