۸ پاسخ

هروقت درکشو داشته باشه بعضی بچه ها درکشون پایین

ان شالله سالم و سلامت باشن

من پسرمو 20ماهگی‌گرفتم

دوسالگی به بعد

یه رب یه رب ببرش پس شویی عادت میکنه

من دخترم رو از یک سال و هفت ماهگی شروع کردم دو سالگی دیگه کامل از پوشک گرفته شده بود خیلی راحت شدم هم خودم هم دخترم

هنوز ک زوده

عزیزم توام مثل من قصد داری زود بگیری؟

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۲ سالگی