وا۶ کیلو ۴ ماهگی کجاش ریزه
دختر منم ۶ و ۱۰۰ هست دیروز کشیدم وزنشو ۴ ماهش شد اصلا ریز نیست
چرت میگن دختر منم تپلیه همش میگن وای کمتر بهش شیر بده هر کاری کنی یچیز میگن
دختر منم کوچولو موچولویه و همه اینو بهم میگن اوایل غصه میخوردم الان بیخیالم کلا دخترا ریز تر از پسران و دختر باید نقلی باشه😄😍منم خانواده همسرم لاغرن و این ژنتیکیه
اگ تپل بود میومدن میگفتن چقد چاقه حواست باشه دورپز دیگه کلی مریضی میگیره
کلا دهنشونو باز میکنن یه خرفی میندازن وسط ک بگن ماحرفی واسه گفتن داریم
هر وقت جیزی گفتن بگو دکترش از رشدش راضیه شما بیشتر از دکتر میفهمین؟؟؟
عزیزم ژنتیکیه هیچ کاری نمیتونی بکنی به حرف هیچکسم گوش نده
درضمن بچه باید سالم باشه ریز و درشتی اصلا مهم نیس
وزن تولدش چقد بود
شیرخشک هم میخوره؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.