۸ پاسخ

دختر منم وزن تولدش ۳۲۰۰ بود
پسر شما دوماهگی چقد بود وزنش یادتونه؟

من نه ماهش میشه تازه ۸۸۰۰ هستش

ماشاالله خیلی خوبه ک

عالیه من دخترم تولد ۳۳۰۰ بود دکتر گفت چهار ماهگی ۷ باشه عالیه

دختر من ۶ ماهش داره تموم میشه ۷۲۰۰ وزنشه 😑 تازه وزن‌تولدشم ۳ و نیم بود
چه انتظاری از بچه‌داری گلم

جلل الخالق
خوبه که

نه بابا خیلی خوبه پسر من ۷ کیلو بود

دختر منم هم وزن بچه شما بود چهارماهگی فقط ۵۷۰۰ بود خیلی کمه ولی خداراشکر که حالش خوبه

سوال های مرتبط