دختر منم وزن تولدش ۳۲۰۰ بود
پسر شما دوماهگی چقد بود وزنش یادتونه؟
من نه ماهش میشه تازه ۸۸۰۰ هستش
ماشاالله خیلی خوبه ک
عالیه من دخترم تولد ۳۳۰۰ بود دکتر گفت چهار ماهگی ۷ باشه عالیه
دختر من ۶ ماهش داره تموم میشه ۷۲۰۰ وزنشه 😑 تازه وزنتولدشم ۳ و نیم بود
چه انتظاری از بچهداری گلم
جلل الخالق
خوبه که
نه بابا خیلی خوبه پسر من ۷ کیلو بود
دختر منم هم وزن بچه شما بود چهارماهگی فقط ۵۷۰۰ بود خیلی کمه ولی خداراشکر که حالش خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.