کم نیست
کلا به نظر خودم بچه هایی که درشت دنیا میاد روند وزن گیری کند تری نسبت به بچه های ریز دارن
چون پسر منم ۳/۸۵۰ دنیا اومد ۳ ماهگی همین حدود بود فکر کنم
وزنش خوبه، بچه من ۴ ماهگی ۶۶۰۰ بود با وزن تولد ۳۶۴۰
خوب چون چند روز اول به دنیا اومدن بچه وزن کم میکنه
من وزن تولد ۳کیلو ۴۰۰ بود دوماهگی ۵کیلو ۲۰۰ بنظرتون خوبه یا وزنش کمه
الان ۵ ماهش شده ۷ کیلو و نیمه
نه عزیزم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.