سلام عزیز شما سوپرامیل دادی راضی هستی
اگه مدت زیادی شیر ندادی بدوش بریز دور که دوباره شیر تازه ترشح بشه
من از دکتر متخصص کودکان پرسیدم گفت چنین چیزی وجود نداره که شیر ترش بشه
اصلا شیر تو سینه نمیمونه اینطوریه که با مکیدن بچه همون لحظه شیر میجوشه
ترش میشه بدوش بریز
من همچین چیزی نشنیدم ولی اگر مثلا تب شیر کنی یا مجرای خروج شیر بسته بشه و مدت زیادی تو سینه بمونه شیر میگن باید بدوشی و بریزی دور چون خراب میشه
یعنی چی متوجه منظورت نشدم یعنی شیر و بچه تخوره بمونه یا چند ساعت بمونه تو سینه رو میگی؟
ترش شاید اما شور نه
ترش میشه
باید دوشید بعد داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.