اابغوره باپنبه بزن به کف پاهاش من دوشب پیش بچم تب زیاد داشت چون واکسن زده بود یکی تو همین گروه بهم گفت زدم واقعا خوب بود تبش پایین اومد قطره پاراکید هم اندازه وزنش دادم
اگه تب زیاد داره همش پاشویه کن ذوی پاهاش ث پیشونی و دستاش اگه نیومد هم ی ذره روی شکمش من این کارو کردم من کلا هر دم پاشویه میکردم آب هم رو ب سردی باشه حتما استامینوفن هم سر ساعت بده تب نکنه اگه دیدی تبش بالاست ی دره زودتر بده
عزیزم میشه لطفا بگی واکسن کجا زدی.؟ من اصلا جایی رو پیدا نمیکنم باز باشه که بتونم بزنم .
استا بده
پاشویه کن
گلاب و عرق کاسنی به دست و پاش و صورت و پیشونی و ملاجش بزن
پاراکید بده اصلا تب نمیکنه
پاشویه کن
قطره دادی؟
استامینوفن بده دو برابر وزنش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.