تو کرونا خیلی موهام میریخت تونیک مو از سایت صفیاه گرفتم زدم خوب شد
قرص یونی زینک و بیوتین بخور عالیه
محلول ماینوکسیدیل 2درصد هم بگیر تا شش ماه استفادشون بکنی مطمئن باش ریزشش بند میاد هیچ پرپشت هم میشه
قرص فولیکولژن عالیهههه
هر وقت پیدا کردی راه حلی براش ما رو هم در جریان بزار دیگه مویی برام نمونده😭😭
منم خیلی میریزه دیگه اعصاب ندارم
کچل شدم دیگ
پسر بزرگه دوسال شیر دادم بعد چند ماه مجدد باردار. الان کوچیکع هم 11 ماهه شیر میدم
قرص زینک بخور
هیچی همینطوری میریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.