خانما برا ریزش مو چیکار کردین؟


پوشک.شیر خشک.فرزندپروی.کودک

۸ پاسخ

تو کرونا خیلی موهام میریخت تونیک مو از سایت صفیاه گرفتم زدم خوب شد

قرص یونی زینک و بیوتین بخور عالیه
محلول ماینوکسیدیل 2درصد هم بگیر تا شش ماه استفادشون بکنی مطمئن باش ریزشش بند میاد هیچ پرپشت هم میشه

قرص فولیکولژن عالیهههه

هر وقت پیدا کردی راه حلی براش ما رو هم در جریان بزار دیگه مویی برام نمونده😭😭

منم خیلی می‌ریزه دیگه اعصاب ندارم

کچل شدم دیگ
پسر بزرگه دوسال شیر دادم بعد چند ماه مجدد باردار. الان کوچیکع هم 11 ماهه شیر میدم

قرص زینک بخور

هیچی همینطوری میریزه

سوال های مرتبط

مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته نوزدهم بارداری