۴ پاسخ

من یه روز فروگلوبین میدم یه روز لیکوزینک
صبا ک بیدار میشن و ناشتا هستن میدم

بله عزیزم مولتی نئوزینک و فروگلوبین میدم
فروگلوبین بعد از صبحانه میدم بهش

ولی درکنارش لیکو زینکم میدادم

منم میدادم یبوست شد دخترم دیگه نمیدم دوهفته اس

سوال های مرتبط