یه کپسولو باز کن بریز تو ماست یا دوغ باه بخوره روزی یدونه تاسه روز
بازش کن پودرشو بریز داخل یه قاشق ماست
عالیه این کپسول یوموگی
برای اسهال هس گلم
یه کپسول کامل بهش بدم؟؟
وای این عالیه .اب روی اتیشه.کپسول ر. باز کن بریز تو چیزی که دوست داره.من با ماست میدادم
میتونی بازش کنی بریزی تویه قاشق ماست بهش بدی .مال اسهاله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.