۴ پاسخ

چقدر خوب که انیمه و انیمیشن دوست داری 🫠😍
من کارگردان انیمیشن هستم و طرفدار انیمه و میازاکی 🫠🫠🫠🤗

چی هست🤣

تلمای تک شاخ عاشقشم
اسماشونو یادم رفته یکی هم دوتا پسره عاشق رسپا هستن نمیدونم اسمش چیه
گرینچم خوبه

your name اگه تا حالا ندیدی

سوال های مرتبط

مامان شاهی مامان شاهی ۲ سالگی