۳ پاسخ

شاید خیلی خودشو نگه میداره و دیر میره دسشویی

بخاطر رعایت نکردن بهداشت و خشک نکردن بعد از دسشویی
هر بار بعد از مدفوع باید با صابون بچه بشورین
هر بار بعد از ادرار هم قشنگ با آب بشورین.بعد هم باید با پارچه نرم کامل خشک کنین
لباس زیرش باید یه روز در میون عوض بشه و تمیز باشه

علائمش چیه؟؟؟
دختر من یه روز سوزش و تکرر داشت و ازش می‌ریخت ادرار ولی دو روز خوب شد گفتم خوب شده دوباره الان یکساعته سوزش و تکررش برگشته نمیدونم چیکار کنم

سوال های مرتبط