دختر منم خیلی بهم میچسبه همش میشینم پیشش نوازشش میکنم مثلا پنج دقیقه بعد یه چیزی میدم دستش یا کارتون میذارم در حد ده دقیقه اوکیه کارامو میکنم باز میاد آشپزخونه میچسبه بهم گریه و جیغ. میگن از ۸ تا ۱۸ ماه اضطراب جدایی طبیعیه
عزیزم تو تنها نیستی واسه منم همینه ،یعنی تایم دستشوییم اینقدر کوتاهه یا بعضی موقع ها اصن نمیرم بعد اینقدر میچسبه واقعا مغزم نمیکشه ولی این جز رشدشون هست همه همین داستان و دارن
دختر من ک وقتی تنها میشیم فقط شیر میخاد ازم ولی وقتی باباش هست فقط بازی میکنه منم باهاش بازی میکنم ولی خب باباش دل دار تر و بازهای هیجانی انجام میده ولی من نمیتونم حتی وسط صبحونه دارد بهونه شیر میگیرد و تقریبا هیچی غذا نمیخورد منم خیلی حس عذاب وجدان دارم بخاطر نخوردنس و استرسم هم زیاد دارد الانم بخاطر جنگ استرسم چند بار شده
پسر من هم اینجوریه فقط چیغ و گریه نمیکنه اما همش چسبه منه و آویزون منه. میگه بغلم کن. بعد از موشک هایی که زدن بیشتر میترسه
منم همین شرایطو دارم
پسرم مریض شده و همش دوست داره کنار من باشه
دختر منم همینطوره قبلا باخودش بازی میکرد ولی الان خیلی وابسته م شد یهو. من فکرمیکنم بخاطر دندونهاشه که نازنازی شده و یا اضطراب جداییه
منم همینجور بود باوسایل خونه و کابینت و اسباب بازی هاش سرگرم میشه مثلا تا میگا بغل یه چیز جدید میدم دستش میگم ااااا اینوووووو🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.