۱۱ پاسخ

😐😐😐😐😐

عزیزم ناراحتی نکن
قطره آد یا اب با قند دوس داره ؟ بزن سر سینت بزار دهنش ببین میگیره
دست از تلاش برندار یا گرسنه شد شیرخشک زود نده بزار سینتو بخوره

الانم دیر نشده، شیر خشکش نده بزار خوب گشنه بشه مجبوره بگیره

والا عزیزم بچه به یه مادر شاد بیشتر احتیاج داده فرق شیر مادر وشیر خشک رو اون نمیفهمه ولی این ناراحتی و استرسی که بهش میدی اعصابشو ضعیف میکنه

شیر خشک میخاستم بدم انگشتم و میکردم تو دهنش از کنار با قطره چکون بهش شیر خشک میدادم .. شیرهم وقتی خواب بود میخاس بیدار بشه سریع سینه مو میکردم تو دهنش دیگه میخورد خداروشکر ولی بیدار بود تا چندروز اذیت میکرد برای شیر خوردن ولی کم کم یادش رفت توام همین کارو بکن انشاالله نتیجه بگیری و راستی هروقت ک میخاستم شیرش بدم آیه الکرسی می‌خوندم و فوت میکردم ب سینه ام و بچه خداروشکر واقعااا

پسرمنم اذیت میکرد چند وقت بهش شیشه ندادم اذیت شدم شب بیداری خیلی کشیدم گریه میکرد پسرم داغون میشدم ولی شکر خدا بلاخره دعاهام جواب داد توام تلاشت و بکن انشاالله بگیره بچه ات

حالا بچه من سینمو میخواد من شیرندارم بدم دارم شیرخشک میدم😐

منم سینمو نگرفت از اول بهش شیشه دادیم عادت کرد الان خیلی عذاب وجدان دارم 😭 سعی کن سینتو ول نکنه چون دیگ نمیگیره

چراشیشه دادی؟
من بچم سیرنمیشه مجبورم شیرخشک بدم وزن نگرفته
شیرم قوت نداره

واااای عزیزم چرا اینجوری میگی بلاخره میگیره دگه بچس بخدا من منتظرم که دخترم کی سینمو ول‌میکنه با شیر خشک عادت کنه جون شیرم خیلی نفخ داره

شیشه نده بهش منم دخترم با سینه قهر کرد یه روز بهش ندادم هی تو خواب میخورد سینمو تو بیداری لج میکرد منم با قطره چکون و سرنگ میریختم تو‌دهنش یه پیمونه که بدی بهش اروم میشه هی بگیرش زیر سینت یهو میگیره دوباره چون خیلی جوجن چیزی نمیفهمن

سوال های مرتبط