۶ پاسخ

عزیزم سر همچین چیزی خودتو ناراحت نکن. بچه هر کاری کنی بازم تهش به تو نیاز داره. نگو جاشو عوض میکنن، شیرشو میدن و .... تهش تنها کسی هواسش به بچه است تویی. تویی که هر شب بیدار میشی براش . تویی که هر روز سر و صورتشو میشوری تا تمیز باشه. تویی که هواست به عرق سوزی های زیر گلو و زیر بغل و پشت گوششه. تویی که با عشق لباساشو تمیز میشوری که بپوشه و کیف کنه. همچین چیز کوچیکی اصلا نباید ذره‌ای ناراحتت کنه . ♥️

من هر دو تا بچه هام شیرخشکی شدن و اصلا هیچ حسی هم بابت شیر دادن نداشتم از شیر دادن خیلی بدم میومد مخصوصا به پسر بچه
بچه اولم که نخورد به بچه دومم چون به اولی نتونستم بدم دلم نمیخاست شیر خودمو بدم که اونم خودش نخورد
سر پسرم اصلا شیر به سینه هام نیومد که نیومد
سر دخترم تا دوماه شیر از سینه هام میرفت ولی خب وقتی نمیخورد زوری نمیشد که
و درنهایت شیرخشک داذم و اصلا هم استقبال نمیکنم که کسی بگه بچه رو بدین به مامانش خودم از هرکسی که بتونه کمکم کنه کمک میکیرم مثل مامانم یا شوهرم
مهم اینکه بچه شکمش سیر باشه و حالش خوب باشه

عزیزم‌ شیر دادن یا ندادن ربطی به نیاز کودک به مادر نداره
کودک تو این سن به تنها کسی که نیاز داره مادره ، اصلا اجازه نده اطرافیان نافهم این پیوند رو قطع کنن حالا چه شیر خودتو بدی چه شیرخشک بدی ربطی نداره واقعا

تو ندی کی میده
کی میگه این حرفو
مگه جز تو کسی هست بچه رو نگهداره

دقیقا منم این حسو دارم🙂💔💔

نه چه ربطی داره؟؟شیرخشکم باید مامانش بده
اون حس عاطفی بین مادر و فرزند یه حس خاصه که بین هیچکس دیگه ای نیس

سوال های مرتبط