خانوما بنظرتون چشم دخترم انحراف داره.؟

تصویر
۱۷ پاسخ

مرسی عزیزای دل خیالم راحت کردین هرچی ازش عکس میگیرم مستقیم قشنگ بهم میکنه ولی نمیدونم چرا بعضیا دلشون میخاد هی ته دلت خالی کنن به خودشون اجازه میدن همه حرفی بزنن از دیشب خاب نداشتم

نه عزیزم

وا چشمای به این خوبی ونازی مگه چشه

نه عزیزم

نه عزیزم به این قشنگی

نه اصلا

نه اصلا

وا ن كجا داره 😐😐😐
ماشالله چشم قشنگ

😑😑😑عیب روی بچه نزار

نه عزیزم نداره
بچه ها بیشترشون اینجوری ان
تا دو سال طبیعیه

وااااا دیگه چی😐

نه نداره

نه بابا

نه نداره

وقتی باهاش حرف می‌زنی مستقیم بهت نگاه میکنه ؟

نه♥️چشم قشنگ

نه عزیزم انحراف کجا بود .خدا حفظ ش کنه واست

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۲ ماهگی
مامان panah مامان panah ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگي🍓 مامان توت فرنگي🍓 ۱ سالگی