مامان کیان من دیشب کامفیروزی خریدم کیلویی 350
امروز پخت کردم
اصلا عطر نداره
همسایه هام میپزن از لو گیج میجب
منم دخترم ۴ماه تا ۶ ماه فقط ۱۰۰ گرم تغییر کرد
ولی خداروشکر ۷ ماه بردمش تغییر کرد وزنش خوب بود
وا بچه منم وزنش ۶.۵۰۰ بود قدش هم ۶۶ بود گفتم چطوره گفت خوبه
غذا خور که بشه درست میشه عزیزم نگران نباش
دورسرش چند بود عزیزم؟
عزیمز هر بچه ایی تو یه ستی استپ وزنی میگیره فقط یکم بهش برس مولتی های خوب غذای خوب
بچه منم 6 ماهگی نسبت به ماه قبلش 100 گرم هم کرده بود
اگه دندون درآوره یا سینه خیز رفته طبیعیه. اگر نه، مولتی ویتامین و آهن رو مرتب بده. شیر خودت اگه میخوره چیزای مقوی بخور. شیر خشک اگه میخوره نوع قوی ترشو بده، مثلا آپتامیل پرونوترا یا نان اوپتی پروـ غذای کمکیش رو پر ملات و قوی درست کن. خواب از خوراک مهمتره، خواب شبش رو طولانی تر کن.
منم بردم قدش تغییر نکرده بود
آخرین بار کی وزنش کردی؟
چقد اضافه شده؟
خب دکتر آزمایش ننوشت
قبلشم همین بود وزنو قدش
شیر خشک میخوره
اشکالی ندا ه بابا بعضی بچه ها اینجوری استپ میزنن
شیر خودت میخوره ؟؟
کمکی شروع کردی براش ؟
مولتی ویتامین و آهن درست و مرتب میدی ؟
بهداشت چی گفت دلیلش چی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.