۱۰ پاسخ

ببین انگل‌نداره

کجاش میخاره دقیقا؟
ببرش حموم شاید بهتر شد

یکم رژ لب بزن

دختر منم از ديروز يه بند ميگه ميخاره ببر بشور امروز رفتم ديدم قرمزه هم مفعب هم واژن رفتم زينك داد بهم زدم از غروب بهتره
خونه كسى رفت توالت اينطور شده ببين جاى كثيف نزده
اگر انگل باشه دلدرد هم داره

انگل دارع شاید یا یبوست بوده زخم شده پماد کالاندولابزن

پسر منم میخاره دوماهه همش میگه ازمایش اینا بردیم هیچی نداشت چنتا پماد داد میزنم

چون پیپیش سفت شده درد میکنه پسر منم دیروز میگفت سفت شده بود جرات نداشت زور بزنه از اون ورم دردش میومد

شکمش کار نمیکنه شوهرم میگه انگل داره حتما

رفتم شستم وچربش کردم فایده ای نداره هی گریه میکنه نغ میزنه میخاره نمیدونم

🤔🤔🤔

سوال های مرتبط

مامان پسر طلایی مامان پسر طلایی ۳ سالگی