عفونت کرده دندونپزشکی ببر
ببین فقط یه چچیزی بت بگم با دارو تنها خوب نمیشه باید کیست تخلیه کنه. خودت از دکتر بخواه
دندوناشو چرا نبردی دگتر گه به این روز نیوفته تورو خدا ببرش دکتر اگه پوسیدگی برداره فلوراید تراپی کنه چرا این طور شده بچه ؟؟؟
عزیزم چرا بهش قطره اهنی دادی ک دندوناش سیاه بشه طفلکی
عفونت کرده باید زود ببری دندانپزشکی
کیانم دندوناش خرابه اینجوری شد
نشدببرم دکتر رفت خودش
شماحتما ببر لطفا
اولین دندونپزشک در دسترس ببر
فک کنم از دندونش ببر دندون پزشکی
طفلکی.
کیست زده..دکتر اطفال یا عمومی هم ببری مشکلی نداره دارو میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.