خانما شما هم بعد سنو انتی شکمتون تیر می‌کشید یا درد می‌گرفت

۶ پاسخ

اره من حتی یکم دستگاه زیاد نگه داشت حس کردم همون قسمت میسوزه

بله درد داره

اره من شکمم درد کرد بعد سونو انتی

ان تی شکمیه یا واژینال؟

اره یک روز کامل درد داشتم

من جای نافم میخاره

سوال های مرتبط

مامان فوتبالیست مامان فوتبالیست هفته هجدهم بارداری