۱۱ پاسخ

حتما بعد هر نوبت ک میره دستگاه بدنشو مرطوب کنید

شیر میدادم خوابش ک عمیق میشد میذاشتمش زیر دستگاه صدای سشوارم میذاشتم
اگه وسطش بیدار میشد پستونک یا شیشه همون زیر دستگاه میدادم
خیلیییی دوران سختیه واقعا عذاب اوره

مال ماهم دوست نداشت والا به زور میخوابوندمش میزاشتم

دختر منم اینجوری بود اول شیر میدادم بهش بعد ک می‌خوابید چشم بندشو میذاشتم

بسلامتی رایمان کردی؟مبارکه🥰

خیلیییی مواظب چشم بندش باش ک کنار نره.چشم بچه رو از بین میبره نورش.
دختر من ۶ شب تو دستگاه بود،هر ۶ شبانه روز من پلک رو هم نذاشتمو یکسره مواظب چشم بندش بودم.اخه دختر منم خیلی بدش میومد از چشم بندش میزد کنار

بچه منم دوست نداشت .کلا بچه ها همینن .لختش کن چشم بندشو بنداز بزارش زمین شیرش بده تا بخوابه .خوب که خوابید پاشو روش باز کن دستگاه بزار روشنش کن

دختر منم روز اول قبول نمیکرد تو چشمش باشه ولی روز آخر بدون چشمبند نمیتونست بخوابه حتی یدونه از پرستار گرفتم آوردم خونه ولی چون به بینیش فشار میومد استفاده نکردم

خوب سیرش کن، میخوابه.میمونه اینجوری

درکت میکنم یه روز بمونه بدش میمونه

شیر بهش بده سیر باشه بخوابه

سوال های مرتبط