من آب میریزم داخل شیشه شیرش خیلی میخوره با لیوان اندازه یه یا دو قلپ میخوره
بعد هر وعده غذایی میریزم تو لیوانش هر چقدر تشنه باشه میخوره لیوانش نی دار هستش سرشم بسته میشه که آب نریزه
هرچقدر بخواد
میدم بخوره تا خودش پس بزنه
هرچه قدر خواست
با شیشه شیر جدیدا دوست داره بخوره ۶۰الی ۹۰تا میخوره ولی با لیوان درست نمیخوره بیشتر میریزه
اندازه نداره هر چقدر میخوره بریز تو شیشه هر چند ساعتی بده اگه تشنه باشه میخوره نباشه نمیخوره حالا شیشه با لیوان
هرچقدر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.