مامانا میشه لطفاااا جواب مو بدین خیلی نگرانم

تصویر
۵ پاسخ

شما که سرکلاژ شکمی هستین استراحت مطلق هستید ؟

من از هفته ۲۳ اینطوری بودم
راه میرفتم فکر میکردم الان میزنه بیرون از شدت دردش
حتی رفتم سونو دادم گفت بخاطر وزنشه سنگین میشه فشار میاره ولی دوباره بهم شیاف داد
اگه دراز میکشی باز این درد هست ب دکتر خودت بگو
چون من دراز میکشیدم هیچ‌دردی نبود فقط وقتایی سر پا بودم اینطوری میشد
تو این هفته ای ک هستم فک کنم بدنم عادت کرده یا شاید بخاطر شیافه اون درد رو ندارم

بنظرم بهتره با دکترت مشورت کنی اگه دردسترسه بهش پیام بده یا زنگ بزن

شما دکتر برو شاید سرویکست پایینه

تو هفته شما خيلي طبيعي نيست، حتما برو دكتر و سونو طول سرويكست رو چك كنن

سوال های مرتبط

مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 ۳ ماهگی
مامان فندق👼 مامان فندق👼 ۵ ماهگی
مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۱ ماهگی
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری