خانما. تو ۲۹هفته و۳روز وزن ۱۳۰۰چطوره

۸ پاسخ

وزن ۱۳۰۰ نرمال هست اصلا نگران نباش...
منم دیروز رفتم ۲۹ هفته و دوروز بودم ماشاءالله دخترم ۱۴۵۰ بود🧿🩷.

من ۲۹هفته کامل رفتم ۱۲۴۶بود دکترسونومیگفت کمه

عالیه

خوبه نرماله

خیلی خوبه

من ۲۹و ۱ روز رفتم ۱۳۷۰ بود دکترم گفت خوبه ولی ریزه

خوبه عزیزم نرماله

خوبه فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان رادمهــر💙 مامان رادمهــر💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان ملکا و تودلی💞 مامان ملکا و تودلی💞 ۱ ماهگی