کیا بچشون تو سونو شیطون بوده؟😍

۷ پاسخ

من😂 انگشتش تو دهنش بود و هی خودشو تکون میداد😂😂 دیروز رفتم ان تی😂

بچه من ب پهلو دراز کشیده بود دستاشو سفت کرده بود مردم براشش🥲🩵

بچه من همون جا که دراز کشیده خانمانه شیطنت نمیکنه

دخمل منم کلی غلت زد و بزن بهادره برای خودش 🤣

نینی من همش دستش تکون میداد دکتر می‌گفت نیگا داره برات دستتکون میده بغضم گفته بود

وای بچه ی من خیلی دلقک بازی در آورد
هم انتی و هم آنومالی
احتمالا هم دست چپه مث خانواده ی پدریش
مدام با دست چپش بای بای میکرد

بچه من داشت انگشتشو میخورد🥺

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان آراد مامان مامان آراد ۳ ماهگی