من😂 انگشتش تو دهنش بود و هی خودشو تکون میداد😂😂 دیروز رفتم ان تی😂
بچه من ب پهلو دراز کشیده بود دستاشو سفت کرده بود مردم براشش🥲🩵
بچه من همون جا که دراز کشیده خانمانه شیطنت نمیکنه
دخمل منم کلی غلت زد و بزن بهادره برای خودش 🤣
نینی من همش دستش تکون میداد دکتر میگفت نیگا داره برات دستتکون میده بغضم گفته بود
وای بچه ی من خیلی دلقک بازی در آورد
هم انتی و هم آنومالی
احتمالا هم دست چپه مث خانواده ی پدریش
مدام با دست چپش بای بای میکرد
بچه من داشت انگشتشو میخورد🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.