مامانا دخترم شیر بالا اورد کش میاد
چرا؟؟؟

۱ پاسخ

اگه علائم سرماخوردگی نداره رفلاکسه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی