۹ پاسخ

بچه من جدیدا د د میگه که ببیرمش بیرون بیشتر هر چیزی فقط اینو میگه من کارم شده هی برم دم در

دختر منم همینه😂
دو سه ماه پیش یه سره میگفت ماما،بابا الان کلی کلمه میگه اما مامان بابارو نمیگه
حالا جالب اینجاست منو که اصلا نمیگه اما جدیدا باباشو با اسم صدا میزنه اسم همسرم سعید و دخترم میگه اَييد😂

دختر من اصلا منو صدا نمیکنه .
فقط بابا .
موقع گریه کردن میگه ماما .
😶‍🌫️

دختر منم میگفت ماما ولی نمیگه دیگه فقط میگه دادا و بابا

پسر منم نمیگه هر توو بازی هاش میگه ما ما ولی بگم بگو نمیگه ی مدت بابا رو میگفت اونم نمیگه بعد خودش ترجیح داد بگه ددی اونم الان نصفه میگه😐

فکر کنم هنوز چون خیلی وصل میدونن خودشونو به مادرشون نمیگن
بابا یک‌ شخصیت جدا میدونن ولی مادر جزئی از خودش میدونه

دختر منم هرچی میگم بگو مامان میگه بابا فکر کنم آرزوی مامان گفتنشو با خودم باید به گور ببرم😫

🤣🤣🤣🤣🤣دختر منم هی بهش میگم بگو مامااااان میگه بابا 🤣🤣🤣🤣

من اینحوری شده پسرم ولی برعکس چسبیده ب ماما و بابا رو زورش میاد بگه

سوال های مرتبط