۵ پاسخ

جوانی ک رفت.... کاش باقیش،خوب بشه

تموم شد دیگه جوونیمون کلا تو این دوره های زندگی تجربمون اندازه یه آدم صد ساله بود و تمام اتفاقات سخت رو تجربه کردیم

بچه م شرایط زندگیش مثل من نباشه من دوباره جوون میشم

حرف دل#

همه چی رو ازمون گرفتن 😢

سوال های مرتبط