کی ساک جم کنیم؟برای خودمون چیا بزاریم 😑

۷ پاسخ

دیره الان دیگه باید جمع کنی اماده باشی منم همین دو سه روز اماده میکنم ان شاءالله

چقد دیر اماده کن

من۳۶هفته جمع کردم
برای خودم باز یه چیزایی مونده

جمع کن دیگه

من جرا دوس ندارم جمع کنم😂🤚

من ۳۰ هفته جمع کردم 😅

از هفته ۳۴ ساک بچه باید بسته بشه برو ساک بچه و خودت و ببند عزیزم

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی