من از بیمارستان ک مرخص شدم دادم
من روزای اول دادم گرفت بعدش بعد 20روز گذشت نگرفت الان 40روزش هست نمیگیره وقتی هم بگیره زیاد نمیخوره حالش بهم میخوره ولی میگن از یک ماهی باید داد والا دختر منم شیشه شیر دیگه نمیگیره چون شیر خودم میدم کمتری شیر خشک میدم دیگه نمیگیره شیشه
ازهمون روز اول دوم بایدبدی،اگه ندی دیگهنمیگیره
من نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.